View Full Version : Generatii dupa generatii
Cred ca la un moment dat fiecare generatie ajunge sa spuna: "pe vremea mea lucrurile nu erau in asa hal, atunci stiam ce e ala respectul si bunul simt".
De ce am deschis acest subiect? Citeam topicul legat de scoala si inca un topic din sectiunea Fifa si mi-am dat seama ca si la noi pe forum e plin de analfabeti si oameni complet pierduti in spatiu, astfel am ajuns sa ma gandesc ca pe vremea cand aveam si eu o varsta mai frageda, lumea parca era altfel.
Intrebarea mea pentru tineri (sub 20 de ani): de ce naiba va comportanti ca niste retardati si analfbaeti? :)
Intrebarea pentru cei de peste 20 de ani: cum vi se pare ca e acum lumea fata de perioada cand voi erati mai mici.
Nu neg faptul ca exista analfabeti, oameni prost crescuti in orice patura de varsta, probelma e ca in momentul de fata cei mai mult sunt din randul elevilor si a studentilor.
DarkComy
16-04-2008, 12:15 AM
Cred ca sunt cel mai in masura sa discut despre chestia asta, avand in vedere ca ii sunt profesor lui r5m si am ocazia sa observ la liceu fel si fel de specimene din actuala generatie.
Recunosc ca si generatia mea a fost destul de nebuna (ma rog...existau cateva specimene mai cretine, restul erau destul de ok) dar macar eram intelegatori cand ne propuneau profii ceva si nici nu distrugeam bunurile scolii intentionat.
Mi se pare imbecilitate maxima sa ti se predea niste chestii de baza cum sa construiesti un tabel in word (in trei pasi), sa notezi pe caiet/foaie si dupa sa nu stii sa reproduci in practica nici macar unul din cei trei pasi...dar in schimb daca le pui o intrebare despre Yahoo Messenger (despre smile-ul X,Y sau Z) sau Hi5, imediat stiu sa raspunda.
Observ ca acum e la moda sa ai telefon cu mp3 player si camera ca sa rasune manelele la maxim si sa iti poti face poze in orice loc ca sa poti pune pe Hi5. Vad zilnic fel si fel de tarfe/curve de liceu care vin cu haine de bucur obor cu sigla aurie D&G sau mai stiu eu ce.