PDA

View Full Version : My minikits(John_Terry)

John_Terry
29-08-2008, 05:57 PM
Sunt incepator, e prima oara cand fac asa ceva :) Pana acuma am facut doar sig-uri. Astept pareri despre primul meu minikit... Totusi nu stiu sa fac guler, si daca are cineva un tutorial pentru asta sunt dispus sa-l ascult :D

http://img147.imageshack.us/img147/1223/minitemplate6157dwd9copvw7.jpg

Please nu fiti prea duri :)

Johnny13
29-08-2008, 06:02 PM
Prima intrebare: Ti cu Dinamo?

John_Terry
29-08-2008, 06:11 PM
Prima intrebare: Ti cu Dinamo?

Eu sig ca dupa sig e logic ca da ;)

RF7
29-08-2008, 06:15 PM
Ai probleme la "logoul" orange la template la guler si la calitatea minikitului;)

John_Terry
29-08-2008, 06:22 PM
Nu e logo, e text scris de mine :) Si am zis ca nu ma pricep la guler :D

Ad1
29-08-2008, 06:32 PM
Te-ai uitat la vreun tutorial?Trebuia sa pui logo-ul nike ,logo-ul orange nu este acela.Nu stiu cum ai colorat minikitul ca parca zici ca l-ai colorat in Paint.

RF7
29-08-2008, 06:46 PM
E de la template adi.Il are pe ila cu backroundu in spate sti tu...

John_Terry
29-08-2008, 06:57 PM
Te-ai uitat la vreun tutorial?Trebuia sa pui logo-ul nike ,logo-ul orange nu este acela.Nu stiu cum ai colorat minikitul ca parca zici ca l-ai colorat in Paint.

Hoo, ma... Am zis ca-i primu. Si chiar as vrea sa te vad pe tine cum il faci in paint. Daca gaseam tutoriale, le urmaream da azi n-am avut timp sa caut.

masterfield95
29-08-2008, 07:05 PM
cauta in topicul kits by ady un tutorial ca a postat adi unul;)

Johnny13
29-08-2008, 07:10 PM
Eu sig ca dupa sig e logic ca da ;)

Daca da inseamna ca nu prea iti iubesti echipa daca nu sti ce design are...

1.Logoul Orange nu este asa, este acel patrat portocaliu, care este asezat sub stema...
2. Lipseste logoul Nike...
3. Ai colorat aiurea, mai ai de lucrat, uitate pe tutorialul lui Moscor, e pe FE...

John_Terry
29-08-2008, 07:24 PM
Daca da inseamna ca nu prea iti iubesti echipa daca nu sti ce design are...